Нацрада пропонує заборонити ще 38 російських каналів

Національна рада з питань телебачення і радіомовлення звернеться до Ради національної безпеки і оборони з пропозицією застосувати персональні спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції) до 38 юридичних осіб Російської Федерації. Відповідне рішення ухвалили в четвер на засіданні Нацради, інформує її прес-служба.

 

“До списку, складеного регуляторним органом, увійшли федеральні російські канали, а також телеканали, зареєстровані Роскомнадзором на території Автономної Республіки Крим і м. Севастополя, і ті, які працюють в окупованих районах Донецької та Луганської областей”, – зазначив член Нацради Сергій Костинський.

 

Перелік є продовженням розпочатої торік регуляторним органом системної роботи з моніторингу телеканалів, які ретранслюються в Україні.

У переліку мовників та афілійованих юридичних осіб, зокрема, “Телекафе”, “Музика Первого”, “Время: далекое и близкое”, “Дом кино”, “Дом Кино ПРЕМИУМ”, “Бобер” (ЗАО “Первый канал. Всемирная сеть”);  “НТВ”, “НТВ Мир” (АО “Телекомпания НТВ”); “ТВ Центр-International” (ОАО “ТВ Центр”); “РосБизнесКонсалтинг – ТВ” (ЗАО “РБК -ТВ”);  “РТР-Планета”, “Культура”, “Вести ФМ” (радіо), “Маяк” (радіо), “Россия – 24″, “Россия HD”, “Россия-1″, русская версия телеканала “Евроньюс”, “Соотечественники” (радіо), “ХАТ ФМ” (радіо), “FM Алания” (радіо), “Радио России” (радіо), “Волгоград – 24″, “Радио 101,8 FM”, засновник: ОАО “Цифровое Телевидение” (Федеральное государственное унитарное предприятие “Всероссийская государственная телевизионная и радиовещательная компания”).


Коментарі



Напишіть відгук

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *



СХОЖІ НОВИНИ